Sõiduki disain

Autode disainimine-sõida linnas ringi ja reklaam toimib!

Autode disainimine – eelnevalt tuleb sõiduki omanikul endale selgeks teha, mida soovitakse valitud kujundusega edasi anda. Kas soovitakse tutvustada mingit brändi, toodet, veebilehekülge või edastada lihtsalt kontakte.

Autokleebised on vastupidav ja efektne reklaam sinu sõidukil. Autodele saad kleepida firmasümboolikat, kontaktandmeid, informatsiooni kampaaniate kohta ja erinevaid kujunduselemente (näiteks firmasümboolikat). Kuna kleebiste mõõtmete ja disaini valik on praktiliselt piiramatu, on võimalik ka terve auto omanäolise kleebisega katta ja nii totaalselt sõiduki üldmuljet muuta.

Kui soovite kasutada disainis fotosid, siis tuleks vaadata, kas need on sobivas suuruses olemas. Pildi resolutsioon peab olema alates 4000-st, väiksemad ei sobi autodele kandmiseks. Print jääb kole (piksline). See oleks mõistlik täpsustada meie kujundajaga, kes kliendile eelvaate teeb, milline auto hakkab soovitud kujundusega välja nägema.

Kui endal ettekujutus olemas ja pilt selge, siis edastage see info meile ja teeme kujundamisele hinnapakkumise.

Kujunduse tellimisel kehtib meil reegel, et tulemus ei tohi kunagi olla vastuolus kliendi sooviga, st et vajadusel muudame asja nii, et see on autoomanikule meelepärane!


Detailne info

:

Logo disain

Logo disain – sinu visioon, meie teostus!

Logo disain on oluline osa Teie organisatsiooni identiteedist. Hästi valitud logo sobib kokku ettevõtte tegevuse ja üldise stiiliga, on originaalne ja meeldejääv ning kõigile ühtselt arusaadav.

Kui soovite oma ettevõttele logo peaksite leidma vastused järgmistele küsimustele:

  1. Millist mõtet peaks logo edasi andma?
  2. Kas soovid logol kasutada kujunditteksti, firma nime või ettevõtte tunnuslauset? Kui sinu ettevõtte tunnuslause on pikem kui mõni sõna, võib see logol liiga väikselt jääda ja tasub logo kujundusest pigem välja jätta.
  3. Millised värvieelistused on sul logo kujundamisel? Seejuures pea meeles, et olenevalt kontekstist omistavad inimesed värvidele tähendusi – näiteks rohelist värvi võidakse seostada looduse ja keskkonnaga, kollane aga soodustavat ostusoovi.
  4. Kas soovid logo teksti ainult eesti keeles või ka tõlgituna? Viimane on soovitatav, kui sinu tegevus on suunatud ka välisturule.
  5. Kus plaanid logo kasutada? See informatsioon on oluline, et disainer teaks sobivad failiformaadid ja suurused luua.
  6.  Kui suur on eelarve logo loomiseks. See on oluline, sest logo on võimalik joonistada 64 euroga ja on võimalik ka 639 euroga.

Kujundajale on abiks ka üldine firma iseloomustus ning kui ettevõtte põhiliseks tegevuseks on klientide teenindamine või külaliste vastuvõtmine, siis ka foto hoonest ja ruumidest, kus tegutsetakse ning kuhu on plaanis logo paigutada.

 

 


Detailne info

:
Rohkem infot

Logode vektoriseerimine

Vektoriseeritud logod – kellel ja miks?

Kui olemasoleva logo kujutis on trükimeedias kasutamiseks kõlbmatu (rastergraafikas, GIF, JPG, TIF või BMP laiendiga failid) – või tekstitöötusprogrammis, mille tulemusena on kujutise resolutsioon liialt madal ning logo suuruse muutmine on võimatu ilma, et logo kvaliteet kannataks – siis on lahendus ümberjoonistamine ehk vektoriseeritud logod.

Koos logo või kaubamärgiga saate:

  • Failid vektor- ja rastergraafikas (nii veebis kui ka trükimeedias kuvamiseks)
  • Erinevad versioonid (põhilogole lisaks negatiiv- ja must-valge)
  • Värvikoodid (logos kasutatud värvide koodid)Trükkimiseks, kleebiste valmistamiseks, reklaamkingituste tegemiseks on üldjuhul vaja logo vektorgraafiline fail, mille laienditeks on: *.cdr *.ai *.pdf *.eps

Kui teil ülaltoodud fail puudub, siis saatke meile olemasoleva logo pilt, seejärel saame teile pakkumise teha. Mõnikord piisab tunnikesest (29 EUR+km) mõnikord kauem aga seda saame vaadata juba konkreetse logo keerukuse pealt.

Visuaalne ülevaade logo ülejoonistamisest asub siin


Detailne info

:
Rohkem infot

 

Küsi pakkumist soovitud tootele

NIMI
Ettevõtte nimetus
Email
Telefon

PÄRINGU SISU
LISA MANUS